SAHA YÖNETİM SİSTEMİ

Saha Yönetim Sistemi bir BilCap modülüdür. Diğer BilCap modülleriye entegre olarak çalışmaktadır. Saha Yönetim Sistemi özellikleri aşağıdaki gibidir;

- Tanımlanacak olan bayi / rakip firmaların gps koordinatlarına göre eşleştirme yapılarak sistem üzerinden otomatik ziyaret kaydı açılması sağlanmaktadır.Gps koordinatlarını sistem eşleştirdiğinden dolayı planlanan ile gerçekleşen ziyaretler arasında doğruluk ve sapma raporları sistem üzerinden alınabilmektedir. Böylelikle saha personeliniz sahilde çay içerken bayiniz ile görüştüğünü iddia edemeyecektir.
- Saha personellerinin günlük rutinlerinde yapacakları görüşmelerin sistem üzerinde kayıtlar oluşturularak saklanması, raporlanması ve takibinin yapılmasını sağlayan bir saha yönetim sistemi modülüdür. Saha ekipleri haftalık planlarını sistem üzerine tanımlayabilmektedir. Saha amirleri saha ekibi tarafından planlanan rootları raporlayabilmekte, planlamalara saha için notlar ve uyarılar ekleyebilmektedir. Planlanan aksiyonlar tarih aralıklarına göre listelenebilir ve saha verimlilik raporları sistem üzerinden oluşturulabilir.
- Logo üzerindeki bakiye ve yaklaşan çek / senetlerini sistem üzerinden görüntüleyerek, borç / alacak durumu değerlendirilebilir. Protokol ile gerçekleşen durumun karşılaştırmalı raporunu görüntüleyerek bayi ile satış analizi yapılabilir. Sistem sözleşme sürelerinin başlangıç ve bitiş sürelerini otomatik takip ederek alarmlar, sms ve e-posta ile uyarı oluşturabilir. Bayiden alınmış olan teminat mektupları, süreli ipotekler, intifa sürelerini sistem otomatik olarak takip edilerek uyarı mekanizmaları geliştirilebilir.

Ziyaret sırasında saha personelinizin bayide dikkat etmesini istediğiniz unsurları (genel temizlik, güvenlik önlemleri, kurumsal kimlik v.b.) maddeler halinde ya da ziyaret notu olarak sisteme tanımlananilir ve bu konularda aksiyon alınmasını beklenebilir.
Ziyaret sırasında tespit edilen TSE şartlarına uygunsuzluk, belge eksiklikleri ve sarf malzeme siparişleri sistem üzerinden online olarak merkeze iletilerek iş emirlerinin açılması sağlanabilir. Rakip bayi ziyaretlerinde görüşmenin olumlu sonuçlanabilmesi için talep ve beklentileri sisteme işlenerek durum değerlendirmesi yapılabilir. Ziyaret sırasında çekilecek olan fotoğraflar ziyarete eklenerek, şirketin bayi ile ilgili bir görsel hafızası da sağlanmış olacaktır.


Ziyaret sayıları ve bayi ve rakiler ile görüşmeler raporlanarak, saha etkinliğiniz ve saha personeli verimliliğiniz raporlanabilir. Saha verimlilik raporlarını bölge, bayi ve aksiyon tipi bazında sistem üzerinden alınabilmektedir. Gerçekleşen rakip bayi ziyaretleri ile bayi kazanımları karşılaştırılarak, saha ve personel performansı ölçülebilir. Otomasyon sistemi ile entegre olarak bayinin stok durumlarına göre lojistik analizi yapılabilir. Kritik stok durumlarında alarm oluşturulabilir.

Bölgelerde yapılan tüm ziyaretler Saha Yönetim Sistemi üzerinde kayıt altına alınacağından dolayı şirketinizin dijital ortamda bir şirket hafızası oluşmuş olacaktır. Bu bilgilere bilgisayar, tablet, telefon üzerinden 7 / 24 erişim sağlanabilir ve istenilen tarihler arasında saha analiz raporları sistem üzerinden çekilebilir. Saha ekibinizde
olabilecek personel değişimlerinde yeni personeliniz sistem üzerinde bayi / rakip bayi ile ilgili ziyaretler esnasında kaydedilen tüm ziyaret formlarına, notlara, fotoğraflara ve oluşan alarmlara erişerek bölge ve bayileri ile ilgili ayrıntılı bilgiye sahip olacaktır.

PROGRAM GENEL ÖZELLİKLERİ

ONLINE VERİ AKIŞI

Atanan görevlerin gerçekleşme durumunun online olarak 7/24 takibi

KOLAY RAPORLAMA

Dataların belirlenen kriterlere göre raporlanması ve alarm durumlarının tanımlanması

ESNEK PLANLAMA

Kontrol noktalarına özel esnek planlama seçenekleri