FIX ANKET (ANKET YÖNETİMİ)

Fix Anket (Anket Yönetim Sistemi) bir BilCap modülüdür. Diğer BilCap modülleriye entegre olarak çalışmaktadır. Fix Anket (Anket Yönetim Sistemi) özellikleri aşağıdaki gibidir;

FIX ANKET NEDİR?
Fix anket firmanızın düşük maliyetli, çevre dostu ve analizi en kolay anket yönetim sistemidir. Sistemin kontrolü tamamen firmanızda olup müşterileriniz ve hedef kitleniz ile istediğiniz platformda firmanızı en iyi yansıtan çözüm odaklı soru formlarınız ile müşteri görüşlerini, tavsiye ve şikayetlerini anında öğrenmenizi sağlar.

NASIL ÇALIŞIR?
Fix anket üyeliğinizi oluşturduktan sonra hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. Anket formunuzu oluşturun, platformunuzu belirleyin ve hedef kitlenize anında ulaşın. Müşterilerinizin düşüncelerini ve bildirmiş oldukları görüş ve önerileri online olarak takip edin ve anında aksiyon alma şansı yakalayın.

FAYDALARI NELERDİR?
Fix anket firmanızın anket maliyetlerini düşürmenize yardımcı olur. Anket formları online oluşturup yayınlandığı için kağıt ve basım maliyetleriniz ortadan kalkmış olacaktır. Sistemimiz online çalıştığından dolayı doldurulan formlar anında analiz edilir böylece formların sisteme girilip analiz edilmesi ile ilgili maliyetler de ortadan kalkmış olacaktır.

UYGULAMA PLATFORMLARI - Kiosk - Tablet - Mobil Cihazlar - Web siteleri, forumlar, bloglar - Sosyal Medya Siz müşterilerinize ulaşmak istediğiniz platformu seçin, gereken yazılım, donanım, sarf malzemesi ihtiyacını sizin için temin edelim.

FIX ANKET UYGULAMA SÜRECİ

Hedef Kitlenizi Belirleyin; Hedef kitlenizi belirleyerek daha etkin soru formları hazırlayın. Farklı yaş ve cinsiyet gruplarına göre özel soru formları tasarlayabilir ve hedef kitlenizin firmanız hakkındaki görüş ve değerlendirmelerini daha net bir şekilde analiz edebilirsiniz.

Sorularınızı Belirleyin; Hedef kitlenizin firmanızı değerlendirmesi için en uygun soruları belirleyin. Soruları belirlerken firmanızın güçlü, zayıf ve geliştirilmesi gereken yönlerini dikkate alın. Müşterileniz tarafından dikkat çekmek istediğiniz noktalar ile ilgili sorular hazırlayarak farkındalık yaratabilirsiniz.

Seçeneklerinizi Farklılaştırın; Yapılan araştırmalara göre tekrarlayan cevap formları (Puanlama, Evet / Hayır v.s.) kullanıcıların bir süre sonra sorunun içeriğine çok dikkat etmeden cevaplandığını ortaya koymaktadır. Bu sebepten dolayı çok fazla tekrarlayan cevap formu kullanmaktan kaçının.

Platformunuzu Seçin; Müşteri alışkanlıklarınıza göre firmanıza uygun platform çözümünü belirleyin. (Tablet, Kiosk, Telefon, E-posta, Sosyal Medya v.s.) Hazırlamış olduğunuz bir anket formunu birden çok platformda yayınlayabilir, platform bazlı ya da genel raporlamalar alabilirsiniz.

Olumsuzlukları Giderin; Müşterilerinizin anlık olarak alacağınız geri bildirimlerle aksayan yönleri tespit edin. Yetkili birimler daha önce oluşturduğunuz aksiyon planları doğrultusunda e-posta ile otomatik olarak bilgilendirin. Birimleriniz aksiyon alsınlar.

Önlem Alın ve İyileştirin; Müşterilerinizin olumsuz düşünceleri sosyal medyaya ya da diğer müşterilerinize yansımadan sorunu tespit edin, çözüme ulaşın ve geri bildirim sağlayın. Yapacağınız haftalık / aylık analizlerle performansınızı müşterilerinizin gözünden değerlendirin.